Dank u wel!

Op de foto hierboven Wiesje van der Flier met een van de teams die de Alzheimer Challenge hebben gereden.

Veel dank voor uw onmisbare steun!

In een jaar waarin de COVID-19-pandemie wederom veel impact had, was uw steun nog waardevoller dan ooit tevoren. Dat u ook dit jaar ruimhartig hebt bijgedragen aan onze strijd tegen dementie maakt ons immens dankbaar. Samen met trouwe donateurs, alle sponsors, bedrijven, stichtingen, vermogensfondsen en particulieren, kunnen we de noodzakelijke oplossingen voor de ziekte van Alzheimer en andere vormen van dementie steeds een stap dichterbij brengen. Dank voor uw vertrouwen en essentiële steun! Een uitzonderlijke blijk van dank gaat uit naar onze fantastische hoofdsponsor Aegon. Naast de prachtige jaarlijkse bijdrage spannen directie en medewerkers zich voortdurend geweldig in om meer aandacht en donaties te genereren voor onze gezamenlijke droom van een wereld zonder dementie. Onze enorme dank gaat ook uit naar Heineken voor de jarenlange samenwerking bij Team Alzheimer en steun voor ons werk.

Grote dank aan ...

Het Genootschap tot steun van Alzheimercentrum Amsterdam is van onschatbare waarde voor ons alzheimercentrum. De Genootschapsleden leveren een substantiële bijdrage aan de voortgang van de zoektocht naar oplossingen. Dank aan alle leden voor hun warme betrokkenheid en niet-aflatende vertrouwen. Stichting Dioraphte, het Gieskes Strijbis Fonds en de Pasman Stichting verdienen ook een speciaal dankwoord voor hun cruciale bijdrage aan ons wetenschappelijk onderzoek. Wij zijn dankbaar voor hun jarenlange steun.

Puzzel, Socks en Challenge

Toptalenten van diverse grote (internationale) bedrijven zetten zich in teams in om een product of actie te ontwikkelen om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor alzheimeronderzoek. Binnen Team Alzheimer, voorheen bekend als het Alzheimer Lab, organiseren zij zeer succesvolle fondsenwervende initiatieven, zoals de Alzheimer Socks, de Alzheimer Challenge en de speciale alzheimereditie van de Wasgij Puzzel. Heel graag danken wij alle deelnemers, bedrijven en partners die zich geheel om niet verbinden aan Team Alzheimer voor hun fantastische bijdrage aan onze strijd tegen dementie. Meer informatie over Team Alzheimer en welke bedrijven u voorgingen vindt u op de website van Team Alzheimer. Wilt u met uw bedrijf ook meedoen met Team Alzheimer? Neemt u dan contact op met Nicolle Dellaert, relatiemanager voor bedrijven en Team Alzheimer. 06–12 71 48 86 | n.dellaert@amsterdamumc.nl

Wij bedanken verder ...

Alzheimer Nederland — Stichting Alzheimer Rally — C&W De Boer Stichting — Familie Smit Fonds — Fonds Klinkerpad V — Horstingstuit foundation — Lions Blaricum/Laren — Lions Bussum Godelinde — Stichting Buytentwist — Stichting Edwin Bouwfonds — Stichting Equilibrio — Stichting Tabernaleporis — Stichting Zabawas — The Aaron Foundation — Van Diemen PR — Van Leeuwen Rietberg Stichting — W.M. De Hoop Stichting — alle deelnemers van Team Alzheimer — alle (anonieme) donateurs

Leden van het Genootschap

Het Genootschap tot steun van Alzheimercentrum Amsterdam is een groep van honderd betrokken mensen die de noodzaak van wetenschappelijk onderzoek naar de ziekte van Alzheimer en andere vormen van dementie onderschrijven. Hun substantiële bijdrage is onmisbaar voor de voortgang van het onderzoek. Tijdens exclusieve Genootschapsbijeenkomsten worden de leden door de onderzoekers op de hoogte gehouden van (inter)nationale ontwikkelingen binnen het dementieonderzoek. Leden van het Genootschap doneren jaarlijks minimaal € 2.000 voor ten minste vijf jaar. Wilt u ook lid van het Genootschap worden? Neemt u dan contact op met relatiemanager voor het Genootschap Sylvia Voogt. 06-11 58 61 69 | s.voogt@amsterdamumc.nl

Ambassadeurs

Het ambassadeursnetwerk bestaat uit tien ambassadeurs en zet zich in om het werk van Alzheimercentrum Amsterdam onder de aandacht te brengen en helpt het bestuur bij zijn activiteiten.

• Alexander Rinnooy Kan (voorzitter)
  • Marcel Boekhoorn
  • Youp van ’t Hek
  • Maria van der Hoeven
  • René Hooft Graafland
  • Jan Kimpen
  • Floris Sanders
  • Jacques Schraven
  • Alexander Wynaendts
  • Hans Zwarts

Bestuur stichting Steun

De stichting Steun Alzheimercentrum Amsterdam ondersteunt actief fondsenwervende activiteiten ten bate van het wetenschappelijk onderzoek. Het onbezoldigd bestuur bestaat uit de onderstaande bestuursleden.

Age Fluitman (voorzitter)

voormalig voorzitter KvK Amsterdam